Gaara - 2008-06-26 19:32:30

Zanpaktou
Każdy Shinigami może posiadać swojego Zanpakutou. Wszystkie informacje zawarte są w podaniu.

Wyczuwanie chakry
Każdy nowy Shinigami otrzymuje +1 poziom w umiejętności wyczuwania chakry i może nauczyć się pozostałych po normalnej cenie.
lvl1 Wyczuwanie - pozwala nam wyczuć chakrę do 100m wokoło - 40PN Chuunin
lvl2 Wyczuwanie - pozwala nam wyczuć chakrę do 300m wokoło - 40PN Jounin specjalny
lvl3 Wyczuwanie - pozwala nam wyczuć chakrę do 1000m wokoło - 40PN Jounin

Posługiwanie się bronią
Każdy nowy Shinigami może wybrać jaką formę będzie miał jego ZP i nauczyć się posługiwania tego typu bronią za darmo oraz mistrzowstwa za połowę ceny.

Wskrzeszanie
Każdy Shinigami może w szpitalu raz dziennie wskrzesić kogoś za co dostaje 50 PN (jeżeli nie ma kg ani pieczeci) lub 25 PN (jeżeli ma jakies kg lub pieczec). Przez 2 kolejne dni nie może on walczyć ani trenować, gdyż wskrzeszenie kosztuje go dużo sił.

Shunpo (Flash Steps)
Technika pozwalająca Shinigami na używanie Shunshim no jutsu bez użycia pieczęci i w bardzo krótkich odstępach czasu, co pozwala w krótkim czasie poruszać się nawet na duże odległości, poprzez kilkakrotne użycie tej zdolności. Chakra za użycie techniki nie zmienia się.

Wykonywanie Jutsu rangi E bez składania pieczęci.

Senka
Kombinacja Shunpo (Flash Steps) z jednoczesnym atakiem. Użytkownik przemieszcza się za plecy przeciwnika (dzięki Flash Steps) i jednocześnie atakuje go od tyłu, co może powodować duże obrażenia u przeciwnika. Atak jest tak szybki, że tylko osoby dużo szybsze od przeciwnika maja jakieś szanse na unik. Ranga przynajmniej Jounin. Koszt: 40 PN.

Shunkou (Flash Relase)
Styl walki będący kombinacją Hakuda (walka wręcz) i Kidou (Demon Arts). Niebezpieczna i potężna technika. Po aktywacji zniszczeniu ulega ubranie na plecach i ramionach, przez to, iż ta technika wymaga skumulowania ogromnej ilości Chakry w tych miejscach. W niezwykły sposób zwiększa siłę i szybkość użytkownika. Nie są znane wszystkie zalety i wady tej techniki gdyż jest ona jedną z najtrudniejszych wśród Shinigami. Posiada 3 poziomy aktywacji:

1. Uwalnia duże ilości Chakry, zwiększa siłę i szybkość 2-krotnie, niszczy fragmenty ubrania.

2. Uwalnia ogromne ilości Chakry (co w momencie aktywacji wygląda jak wielkie skrzydła), znacznie zwiększa szybkość i siłę (4-krotnie), niszczy prawie całe ubranie w górnej połowie ciała,

3. Uwalnia niezwykłe ilości Chakry niszcząc prawie całe ubranie (pozostawiając tylko trochę na klatce piersiowej i w pasie), szybkość i siła rosną jeszcze bardziej (8-krotnie). Jak do tej pory nikomu nie udało się opanować tego poziomu...

Koszt: 50 PN za każdy lvl. Ranga przynajmniej Hunter-Nin i za każdy kolejny lvl ranga ++.
Zużycie Chakry co turę:
1 poziom - 20.000
2 poziom - 35.000
3 poziom - 50.000

Kihaku Fuma
Shinigami są przede wszystkim duchami/duszami, a to oznacza, że praktycznie nie mogą zginąć w normalnym świecie, co z kolei oznacza, że takiego "pełnego" Shinigami praktycznie nie można zabić. Powiecie skoro nie można zabić to jak z nim wygrać? - Otóż są sposoby na zabicie nawet osób "nieśmiertelnych"... Poza tym można po prostu uniemożliwić przeciwnikowi dalszą walkę... No i oczywiście skoro to jest takie silne to musi mieć jakąś wadę - każda taka śmierć i wskrzeszenie się Shinigami to utrata 50% jego aktualnej chakry i nie można powrócić do życia jeżeli ciało zostanie całkowicie zniszczone lub rozszczepione na miliony malutkich kawałeczków... Po wskrzeszeniu nadal czuje sie ból z odniesionych ran (chociaż w dużo mniejszym stopniu), co wcale nie jest przyjemne i utrudnia dalsza walkę...

GotLink.plSerwis laptopów piastów berneński pies pasterski waga jak nazwać kotkę